В супермаркеті кожен може потрапити в ситуацію, коли випадково зачепив на полиці товар, посуд або щось інше, що розбилося. І практично всі в паніці починають платити за розбитий товар. Журналістка проекту "Таємний агент" (Новий канал) дізналася, як правильно діяти покупцеві.
"Ми вчинили провокацію в одному зі столичних супермаркетів, – розповідає агент. – Актор Богдан "випадково" упустив коробку з келихами. Адже на полиці були відсутні спеціальні бортики".
Відповідно до статті 323 Цивільного кодексу України, ризик випадкового пошкодження майна несе його власник, тобто магазин. У відповідності зі ст. 668 ЦК України ризики випадкового псування товару переходить до покупця з моменту передачі йому. Поки товар не переданий покупцеві, той не повинен платити за нього. До речі, вина відвідувача і обов'язок заплатити встановлюється лише судом. Тому на місці нічого не оплачується, а тільки складається акт нанесення збитку.
"Адміністратор супермаркету просив Богдана заплатити за розбитий товар, – розповідає Олена. – А той пояснював, що це сталося випадково. Тоді я приєдналася до їх діалогу як очевидець ситуації. І все ж зуміла довести, що коробка впала сама. Тому Богдану платити не довелося".
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Якщо адміністрація магазину вас не випускає з приміщення, посилайтеся на Закон України "Про захист прав споживачів", яким забороняється вимагати оплату продукції без згоди споживача.
Охорона не має права затримувати вас і у разі, коли вони перевищують свої повноваження, треба викликати поліцію.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, журналістка перевірила санаторій і не може відійти від переляку.
Як повідомляв Знай. ua, що потрібно перевірити батькам для здоров'я дитини.
Також Знай. ua писав, що міські басейни приховують реальні загрози для здоров'я.