Клієнт Приватбанку поскаржився на те, як намагається повернути свої гроші після того, як він поповнював карту і зникло світло, в тому числі виключився термінал. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"27-го квітня поповнював в терміналі рахунок, встиг засунути 3 купюри по 500 і тут пропало світло, відповідно термінал погас миттєво - жлобиться банк навіть найдешевший безперебійний блок живлення. Подзвонив відразу на гарячу лінію. Наступного дня повернули на карту 1500, зрадів, що так швидко. Через деякий час дивлюся, що 500 зняли з картки. Починаю впізнавати, чому так кажуть, так ви ж клали 1000, а не 1500. Я дістав відеозапис з тим моментом, де чітко!!! видно, що я кладу 3 по 500, подаю заново заявку, щоб розібралися. І що у відповідь - повний МОРОЗ!!! Тобто инкасаторы затихарили бабло, а банк їх покриває", - пише клієнт.

Чоловік зазначив, що є клієнтом банку вже більше 13 років і зазначив, що готовий піти в інший банк, якщо питання не вирішиться. Він вважає, що зникнення світла не є форс-мажором, а "косяком банку".

В Приватбанку пояснили, куди в першу чергу могли бути перераховані гроші і як клієнту перевірити зарахування грошей.

"Дозвольте пояснити, що в подібних випадках ми перш за все намагаємося допровести операцію на ту карту, яку Ви спочатку хотіли поповнити. На жаль, з технічних причин, це виходить не завжди. В даному випадку, частина коштів була автоматично допроведена на картку, яку Ви хотіли поповнити, а інша частина була повернена Вам за заявкою. Рекомендуємо звернутись до отримувача коштів, який може переглянути виписку по картці на наявність зарахування частини суми за даною операцією", - пояснили в банку.

Популярні новини зараз

У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося

Заплатите за троюрідну тітку, яку ніколи не бачили: на українців хочуть повісити борги померлих родичів

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Показати ще

Пізніше з'ясувалося, що гроші зарахували на карту, яку клієнт спочатку хотів поповнити. Однак даний відповідь йому дали після того, як він два тижні намагався з'ясувати, куди поділися гроші.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, Дубинський показав, як керівництво Приватбанку насильно змушує мовчати своїх співробітників.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк роз'яснив нові правила переказу грошей.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк запровадив нові правила оплати картою і смартфонами в магазинах.