Компанія Міжнародні Авіалінії України (МАУ) зупинила продаж квитків на міжнародні рейси до 1 липня. Таке рішення було прийняте з урахуванням прогнозів щодо відкриття міжнародних кордонів, а також загальних тенденцій у сфері авіаперевезень.

Про це розповів на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook президент компанії МАУ Євгеній Дихне.

МАУ, фото Facebook

Раніше українці помітили у продажі квитки на рейси МАУ, які могли б відбутися ще з 23 травня. На сайті української авіакомпанії клієнтам пропонувалися рейси з Києва в Берлін, Лондон, Тель-Авів і Нью-Йорк. Однак тепер продаж закрито знову.

"Сьогодні багато хто ставить питання - чому ми закрили продажу на сайті до 1 липня. Відповідь проста: ми аналізуємо те, що відбувається в країнах нашої потенційної маршрутної мережі, а також ситуацію в Україні (право на свободу переміщення по туристичних візах і загальний економічний стан населення країни). Наш прогноз плачевний і Україна є частиною глобального тренду", - написав Дихне.

Популярні новини зараз

Компанія Apple "вбила" багатомільйонне місто одним рішенням: тепер можна зносити все

В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись

Фанати засудили Могилевську за заохочення доньки: "Не зробили висновків..."

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Показати ще

Також керівник МАУ прокоментував загальні тренди в індустрії. На думку Дихне, у авіації слід очікувати наступного:

  1. Авіаринок не відновиться до рівня планів на 2020 рік раніше, ніж в 2023 році;
  2. В першу чергу будуть відновлюватися середньомагістральні перельоти з відповідним рішенням для парку повітряних суден компаній;
  3. Виручка авіакомпаній в 2020 році знизиться на $ 314 млрд;
  4. Зміна базового продукту компанії на підставі глибокого розуміння ефекту від covid-19 (відмова від гарячого харчування та надання упакованих страв, відмова від перевезення в салоні ручної поклажі, безконтактна реєстрація на рейс, термінали для температурного скринінгу, тимчасове закриття бізнес-лаунж, припинення продажу duty free);
  5. Авіакомпанії будуть оптимізувати свої витрати на флот: велика частина літаків буде поставлена ​​«на бетон», прискоряться плани щодо виведення з флоту старих літаків, відмова від замовлених літаків, особливо широкофюзеляжних;
  6. Серйозний тиск очікує лізингодавців, особливо володарів старих повітряних суден і широкофюзеляжних літаків;
  7. Прискорений перехід на віддалену роботу призведе до структурних змін після covid-19 і уповільнить відновлення попиту (бізнес-перельоти постраждають істотніше в результаті кризи)
  8. Лізингодавці будуть оздоровлювати баланс компанії шляхом продажу літаків, зниження цін, реструктуризації боргових зобов'язань - це викличе надлишок пропозиції і вплине на плани поставки;
  9. Надлишкова пропозиція повітряних суден в лізинг буде заважати зростанню виробництва, при цьому плани із заміщення (висновку старих літаків з введенням в парк нових типів) можуть бути збережені;
  10. Пріоритетом діяльності авіакомпаній стане зниження витрат шляхом ефективного управління своїм парком - авіакомпанії будуть використовувати закінчення дії договорів для скорочення парків, а також намагатися знижувати лізингові платежі.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, МАУ збирається возити людей з Італії в Україну - Дихне заговорив про гроші.

Як повідомляв портал Знай.ua, Зеленський у "Борисполі" проводжає в останній політ загиблих "ангелів" рейсу МАУ "Тегеран-Київ", відео.

Також Знай.ua писав, що Львів'яни дорвалися до ресторанів у пік епідемії - танці в масках, веселощі та ріки алкоголю.