"Укрзалізниця" у 2019 році, під час закупівлі дизельного палива допустила до торгів три компанії, порушуючи при цьому законодавство і було незаконно відхилено одного учасника. Залізничники не дотримувалися встановлених вимог, що дало можливість незаконному переможцю аукціону завищити ціну на 7 млн гривень. Про це повідомляється на сайті dubinsky.pro
Зазначається, що наприкінці 2018 року "Центром забезпечення виробництва "АТ "Українська залізниця"" було оголошено аукціон на придбання дизельного палива, вартість закупівлі якого склала 702 млн гривень. Державна аудиторська служба дійшла до висновку, що один з учасників, а саме ТОВ "ТД "Сокар Україна", безпідставно не був допущений замовником до конкурсу.
Щоб відхилити "Сокар", на "Укрзалізниці" причепитися до формулювання терміну "робочий день", який був вказаний у банківській гарантії — його назвали "банківським днем". Хоча в розумінні Податкового кодексу поняття "банківський день" і "робочий день" аналогічні, зауважує автор статті.
Водночас при аналізі відповідності тендерних пропозицій учасників на відповідність закону №922 "Про публічні закупівлі" було встановлено, що всі вони були допущені до аукціону без законних на те підстав:
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
- ПП "ОККО Контракт";
- ТОВ Фірма "Фідея";
- ТОВ "Анвітрейд".
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця було встановлено, що надана банківська гарантія АТ "ПУМБ" від 19.03.2019 №KIEG277412714, була підписана начальником відділу операційного супроводження документарних операцій Управління торгового фінансування АТ "ПУМБ" Маловим Д. М. Однак документ, який підтверджує його повноваження, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "Анвітрейд" відсутній.
А отже, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ "Анвітрейд" не відповідає тендерній документації "Центру забезпечення виробництва" АТ "Українська залізниця", і повинна була бути відхилена.
Крім того, рішенням Антимонопольного комітету України від 21.06.2018 №315-р, яке розміщено на офіційному вебпорталі АМКУ, ПП "ОККО Контракт" притягнуто до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого п. 1 ст. 50 і ч. ст. 6 закону "Про захист економічної конкуренції", у вигляді антиконкурентних узгоджених дій.
Щодо "Фірми "Фідея", то документи (акти прийому-передачі), що підтверджують виконання аналогічних договорів, зазначених у наданій довідці "Фірма "Фідея" від 15.03.2019 б/н, зокрема на поставку дизельного палива у складі тендерної пропозиції учасника, відсутні. Таким чином, "Фірма "Фідея" згідно "Інструкції щодо підготовки тендерної пропозиції" і розділу закону 922 про "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" не надала акти прийому-передачі продукції, які, відповідно до умов зазначених договорів, є підтвердженням фактичної поставки дизельного палива.
Переможець торгів ТОВ "Анвітрейд", надав цінову пропозицію, в якому було запропоновано до постачання 25 тис. тонн дизельного палива на загальну суму 702 млн гривень. Зазначається, що якби були внесені зміни в тендерну документацію, з дотриманням вимог довіреності від 22.01.2019 вих. №ЦП-12/82, загальна вартість закупівлі 25 000 тонн дизельного палива становила не більше 694,4 млн гривень, що на 7,6 млн гривень менше від тієї ціни, яка передбачена договором від 09.04.2019 № ЦЗВ -14-00219-01.
Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, Європа змінить правила авіаперельотів після послаблення карантину, як потрапити за кордон. Після відновлення авіасполучення для пасажирів зміняться правила
Як повідомляв портал "Знай.ua", Папа Римський Франциск закликає всіх молитися разом, щоб подолати наслідки пандемії
Також "Знай.ua" антисептики, маски і вимірювання температури — у МОЗ пояснили, як працюватиме громадський транспорт. Нові правила роботи громадського транспорту Києва