Клієнт Приватбанку поскаржився на те, що в Приват24 постійно приходять рекламні повідомлення з пропозиціями купівлі у партнерів, а з різних номерів почали надходити дзвінки, в яких йому пропонували користуватися певною картою. Відповідний відгук з'явився на сайті Минфин.

"З часу карантину почалися телефонувати з незрозумілих номерів, де дівчата починали втирати всяку несвязную дичину, про необхідність використання саме універсальної карти. На моє запитання, навіщо мені це, якщо я використовую «карту для виплат», відповідають знову якоюсь нісенітницею про зручність саме універсальної карти.

Мені не подобається, що якісь рандомные люди мені постійно нагадують про наявність у мене карт, про наявність певного кредитного ліміту, вказують як саме мені користуватися послугами цього банку.

В той же час програма «Приват24» на смартфоні регулярно допомогою повідомлень надсилає рекламні пропозиції купити якесь сміття у партнерів банку. Довелося відключити повідомлення. Ясна річ, що через це важливих повідомлень про транзакції я теж не бачу", - обурився клієнт.

Приват починає скочуватися в якусь шарагу, що використовує методи мікрофінансових організацій.

Популярні новини зараз

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

В Приватбанку постаралися пояснити, чому могла статися ця ситуація і пообіцяли розібратися в даній ситуації особисто.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, аферисти телефонують з цього номера Приватбанку.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк "блокує" допомога по безробіттю з-за боргів.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк кардинально змінить Приват24, які нововведення чекають клієнтів.