Як відомо, західні області України потерпають від повеней. Місцеві жителі відчувають побутові труднощі, у зв'язку з чим потребують стабільного та регулярного мобільного зв'язку. У свою чергу, популярний мобільний оператор "Київстар" підтримав людей, забезпечивши їм безкоштовну зв'язок. Про це повідомляє прес-служба.

Так, за даними, оператор нарахував по 50 бонусів на послуги зв'язку абонентам припейд-тарифів, які проживають в зоні стихійного лиха. Користувачам контрактних планів нараховано по 200 бонусів. Також дані бонуси можна використовувати протягом тижня після їх нарахування.

"Київстар докладає всі зусилля, щоб в регіонах, постраждалих від повені, стабільно працював мобільний зв'язок і місцеві мешканці могли безперешкодно телефонувати до служби екстреної допомоги, своїм родичам і друзям. Так, в цілодобовому режимі працюють аварійно-відновлювальні групи, щодня проводяться об'їзди трас для виявлення критичних ділянок, проводяться роботи по зміцненню магістральних кабель-каналів, та ін.", — йдеться у повідомленні.

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

Слід зазначити, що кількість клієнтів "Київстар", які вибрали контрактне обслуговування, перевищило 1 мільйон.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що Київстар з 26 травня закрив кілька популярних тарифів.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Київстар запустив мобільний додаток для електронного документообігу.

Також "Знай.ua" писав, що в Україні зміняться правила для операторів і абонентів мобільного зв'язку.