Один з найбільших державних банків України "ПриватБанк", а точніше банкомати фінустанови продовжують робити нерви громадянам. Буквально днями банкомат видав пенсіонерці 4 тисячі гривень фальшивими купюрами. А ось зараз у банкомата нові капризи - замість належних 20 тисяч клієнтка-підприємець змогла зняти всього 100 гривень.

Читайте Знай в Google News!

Про це стало відомо завдяки опублікованому на сайті Minfin відгуку клієнтки "ПриватБанку".

Банкомат ПриватБанку, скріншот з відео

"Приватбанк з кожним днем дивує і це вже доходить до свавілля! Вранці пробувала зняти 2000 тис. грн з картки підприємця. Мої чесно зароблені і всім потрібним організаціям показані. Але банкомат вирішив, що 20 000 т.г мені багато, запропонував видати 8000. Погодилася, але тут банкомат вирішив, що мій ліміт перевищено, хоча сам же пропонував!!! Запропонував 4000. Після моєї чергової згоди, знову вирішив, що з мене багато. Вирішила сама попросити 1000, тут вже зіграв азарт. І знову виявилося забагато хочу. І навіть 200 не пройшло. Упору, видав 100 грн. Називається, працюйте панове підприємці чесно. Платіть комісію, за обслуговування карт, і не відмовляйся собі ні в чому на 100 грн!!! Це був тільки початок... вирішила попросити (хіба маю право вимагати?) в іншому банкоматі. У відділеннях банку таку суму в 50 000 тис грн, взагалі не проси, немає таких грошенят... інший банкомат вирішив розповісти мені, що я вставила карту не тією стороною!!! Хоча зараз це нереально, не тією стороною її навіть при бажанні не заштовхнеш!!! Значить, її треба забрати собі! І тут мій "повний захват", при дзвінку на гарячу лінію дізнаюся, що перше звернення з такою проблемою було о 14.20. Вони зафіксували звернення, решта у них просто не фіксуються. Уявіть, яке звернення по рахунку було моє, якщо на годиннику 18.40 і поки я спілкувалася з оператором, банкомат з'їв ще одну карту, і підійшло людей 10, яких ми вже удвох просили не користуватися банкоматом. Що він не робочий ніде не повідомлялося! Зовні він виглядав як цілком робочий. На прохання його якось відключити і викликати групу інкасації, щоб не відходячи забрати карту, відповіли що за регламентом чекати треба 3 доби!!! А також за регламентом мене може тільки вислухати оператор, більше ні до кого звернутися не можна! І карту ніхто вже не віддасть! Уявіть, скільки незадоволених клієнтів збереться до трьох діб!", - пише українка.

Популярні новини зараз

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня

Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп

На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого

Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно

Показати ще

Відгук незадоволеного клієнта, скріншот: Minfin

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, у Львові банкомат ПриватБанку видав пенсіонерці фальшиві купюри-4 тисячі ганьби.

Як повідомляв Знай.uа, в Україні стягуватимуть збір за виліт пасажирів: скільки доведеться заплатити і кого обійде.

Знай.uа писав, померла мати ексакціонера "ПриватБанку" Ігоря Коломойського.