Клієнтка магазину "Єва" замовила з доставкою косметику Maybelline, однак залишилася розчарованою її станом.
Читайте Знай в Google News!
Відео з розпакуванням товару виклав телеграм-канал "Народний ревізор". Як виявилося, товар прийшов запакований у велику кількість скотчу, який залишив сліди на коробочці з косметикою. Жінка продемонструвала, що липкий компонент не вдається повністю відтерти з упаковки.
"Ось так магазин "Єва" запаковує елітну косметику Maybelline. Все у липкій стрічці. Все у скотчі, який в принципі неможливо відтерти. І по факту потім коробочка з елітною косметикою. Більш-менш елітною... Maybelline все-таки. Виходить в ось такому форматі. Незрозуміле г*вно, вибачте мені за висловлювання. По-іншому назвати ніяк не можна. Дякую "Єва" за хороший прекрасний товар.", - розповіла у відео клієнтка магазину.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Зазначається, що товар замовляли у магазині "Єва", що розташований в Одесі на вулиці Балковій.
"Девіз магазину: "Потрібно більше скотчу!". Коротке відео про стан товару після розпакування. Одеса, "Єва" на Балковій.", - йдеться в описі до відео.
Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, вступна кампанія: на яких спеціальностях вимагають ЗНО з української мови та літератури
Як повідомляв портал "Знай.ua", Олена Зеленська розповіла, що зміниться у харчуванні школярів: меню на два тижні, нові санітарні норми та інше
Також "Знай.ua" писав, Укрзалізниця припиняє продаж квитків у "червоній" зоні: перелік напрямків