На сайті відгуків irecommend.ru з'явився розгорнутий відгук від клієнта ПриватБанку, який користується послугами найбільшої в Україні фінансової організації вже 10 років. Клієнт чесно розповів про свій досвід користування банкінгом "Привату" і розкрив переваги і недоліки зі своєї точки зору.
Серед переваг банку користувач вказав швидке і безкоштовне оформлення карти, пільговий період до 55 днів і велика кількість банкоматів і відділень — доступ до послуг "Приватбанку" можливий в будь-який час доби. Однак недоліків виявилося більше. Так, клієнт поскаржився на те, що банкомати часто не працюють або в них немає грошей, банк часто "краде гроші", тобто, знімає з рахунку кошти, на які клієнти розраховували.
Користувач також залишився незадоволений високою комісією за переведення в готівку коштів.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Співробітників він назвав недобросовісними і некваліфікованими, заявив, що вони весь час нав'язують непотрібні послуги. До банкоматів весь час вибудовується черга, а обслуговування клієнт охарактеризував як "погане" . Також не сподобався інтерфейс програми.
У шахрайстві ПриватБанк не помічений, проте шахраї часто представляються саме цим банком, адже їм простіше діяти за накатаною схемою і користуватися гучним ім'ям. Однак захист від шахрайства в банку, треба визнати, знаходиться на високому рівні.
Нагадавши, Зеленський у День писемності та мови розповів, як не стати схожим на Азарова. Також глава держави розповів, як сам вивчав українську мову.
Як повідомляв портал " Знай.ua", Верховну Раду "замінували": до поліції надійшов анонімний дзвінок
Також " Знай.ua" писав, до школи з 5 років: психолог пояснила, чим загрожує нововведення дітям