Українці часто скаржаться в соціальних мережах на покупки в продуктових магазинах. Люди обурені тим, що працівники супермаркетів не стежать за якістю доставки і часто привозять мляві, пом'яті та зіпсовані продукти.
Покупець вирішив замовити через сервіс "Metro.zakaz.ua" доставку з гіпермаркету "Metro". В результаті, отримавши своє замовлення, киянин натрапив на гнилі кабачки.
Про це стало відомо завдяки повідомленню Telegram-каналу "Народний ревізор".
"Карантин як привід спихнути погані продукти. Покупці виявляють довіру до супермаркету, замовляючи овочі і фрукти додому, а їм привозять мляві, пом'яті та зіпсовані продукти. Негарно якось. #Київ, доставка "Metro.zakaz.ua", - йдеться у публікації.
Мобільний зв’язок - лише з паспортом: українцям готують нові правила, інакше заблокують SIM-карту
Доведеться сидіти на хлібі і воді: основні продукти харчування в Україні різко здорожчають восени - що найбільше
Головне за 15 червня: ТЦК більше не прийде, пенсії доведеться повернути, а крупи у супермаркетах стали небезпечними
"Холодний душ" від ПриватБанку: українцям масово блокують доступ до грошей - є лише кілька днів
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що українці в гіпермаркеті Metro за "пристойну" ціну ледь не отримали непристойну поїздку до інфекційного відділення.
Як повідомляв портал Знай.uа, українців у "Metro" живий сир ледь не поклав на лікарняне ліжко.
Також портал Знай.uа писав, що мер Віталій Кличко відкрив у Києві продуктові ярмарки – де вигідно скупитися після карантину.