Українці часто скаржаться в соціальних мережах на покупки в продуктових магазинах. Люди обурені тим, що працівники супермаркетів не стежать за якістю доставки і часто привозять мляві, пом'яті та зіпсовані продукти.
Покупець вирішив замовити через сервіс "Metro.zakaz.ua" доставку з гіпермаркету "Metro". В результаті, отримавши своє замовлення, киянин натрапив на гнилі кабачки.
Про це стало відомо завдяки повідомленню Telegram-каналу "Народний ревізор".
"Карантин як привід спихнути погані продукти. Покупці виявляють довіру до супермаркету, замовляючи овочі і фрукти додому, а їм привозять мляві, пом'яті та зіпсовані продукти. Негарно якось. #Київ, доставка "Metro.zakaz.ua", - йдеться у публікації.
Цивільних братимуть до війська без мобілізації: залучать ТЦК та рекрутингові центри
Не субсидія і не пільги: українці отримають окрему допомогу на комуналку
Замовив з-за кордону — отримай штраф: українців шокували новими правилами поштових відправлень
Допомога на поховання пенсіонера: розмір виплат у 2025 році
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що українці в гіпермаркеті Metro за "пристойну" ціну ледь не отримали непристойну поїздку до інфекційного відділення.
Як повідомляв портал Знай.uа, українців у "Metro" живий сир ледь не поклав на лікарняне ліжко.
Також портал Знай.uа писав, що мер Віталій Кличко відкрив у Києві продуктові ярмарки – де вигідно скупитися після карантину.