Приватбанк – найпопулярніший банк країни. Фінансова організація видала більше всіх кредитних карт, на величезні суми. Однак менеджери Приватбанку продовжують нав'язувати кредитні послуги клієнтам, замість вирішення реальних питань. Часом доходить навіть до серйозних конфліктів, з-за яких клієнти банку готові розірвати і спалити його емблему.
На черговий випадок нав'язування послуг поскаржилася користувач Facebook Oksana Kovtoniuk. Вона зателефонувала на номер 3700, щоб вирішити проблему, однак оператор, замість відповіді на її питання, почала розповідати про переваги кредитної картки. Клієнт банку заявила, що не хоче говорити про це, тому що раніше виникали конфліктні ситуації. Однак оператор продовжив говорити про кредитну карту.
У своєму пості Oksana Kovtoniuk пропонує демонстративно розірвати емблему та іншу символіку Приватбанку, щоб нарешті достукатися до менеджерів, щоб її нарешті почули. Вона стверджує, що неодноразово зверталася до банку, щоб їй припинили пропонувати кредитні послуги. Проте всі її зусилля так і залишилися без уваги
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, ПриватБанк ставить нові банкомати і змінює правила зняття готівки.
Гребуть усіх, навіть з проблемами зі здоров'ям: ТЦК можуть мобілізувати "тимчасово непридатних" українців
"Такого, як зараз, ми ще не бачили": у ЗСУ забили на сполох через ситуацію на фронті
В Україні вводять колективну відповідальність: єдине житло відберуть через борги родичів
Водії масово отримують штрафи після спілкування з патрульними: за що карають навіть без порушень
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк запідозрили в урізуванні кредитного ліміту.
Також Знай. ua писав, що ПриватБанк змінив правила зняття готівки з банкомату, головні нововведення.