Українець поскаржився на недобросовісну, за його оцінкою, поведінку і політику оператора мобільного зв'язку Vodafone. Як він стверджує, він оплатив бонусами безкоштовні хвилини, але не зміг їх використати, оскільки для цього треба було поповнити рахунок.

Відповідний відгук було розміщено на сайті Otzovik.

"Прислали смс, що можна за бонуси від поповнень можна підключити 10 хв дзвінків по всій Україні. Я підключила, бонуси здерли. Давай дзвонити - а не дають. Набрала оператору, кажуть, щоб використовувати ці хвилини потрібно рахунок поповнити, хоча в смс нічого не написали про це. Це чистої води обман! Навіщо мені тоді ці хвилини за бонуси, якщо у мене рахунок поповнений - телефонуй куди хочеш без них? Оператор теж був грубий і каже це не обман, чого не подзвонили дізнатися перед тим, як замовляти? Маячня! Я і так не поповнювала Водафон місяць, а тепер взагалі бажання відпало. Якщо ви обманюєте людей, що очікуєте від свого бізнесу?" - йде мова в оригінальному дописі.

Про відповідь оператора Vodafone не повідомляється. Дати незалежну оцінку ситуації досить складно.

Скріншот Otzovik

Популярні новини зараз

Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, З Vodafone стався масштабний збій, постраждали абоненти по всій Україні.

Як повідомляв портал Знай.ua, Дніпряни ризикують розориться на мобільному зв'язку - Vodafone підіймає і без того космічні тарифи.

Також Знай.ua писав, що Українці звинуватили Vodafone в ганебній жадібності: "Безкоштовне зробили платним".