Українська компанія, що надає послуги експрес-доставки документів, вантажів і посилок "Нова Пошта" потрапила в досить гучний скандал. Так, її працівники не зуміли якісно запакувати посилку, чим і зіпсували речі клієнту.
Про це повідомили в Telegram-каналі "Народний ревізор".
Як відзначається, відправник надіслав речі, але залишився і без них, і без компенсацій. За його словами, працівники "Нової пошти" запакували їх дуже погано і на них вилилося масло вже з іншої посилки, яка також була запаковано не якісно.
"Доставка майбутнього знову схибила. І знову співробітники пошти не змогли нормально упакувати посилку: на цей раз в дорозі на речі пролилося незрозуміле масло. Відіпрати його не вдалося, пошта з себе відповідальність зняла", - йдеться в повідомленні.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Окрім цього, в мережі оприлюднили фотографії, на який дійсно видно речі, залиті чорною рідиною, а також саму і пошкоджену посилку.
Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, доплати за карантин для вчителів – у Міносвіти прийняли рішення, яке педагогам не сподобається
Як повідомляв портал "Знай.ua", За зберігання посилок у відділеннях Нової пошти знову доведеться платити
Також "Знай.ua", "Нова пошта" змінила правила, які посилки відтепер не прийматимуть у відділеннях