Клієнтка Приватбанку поскаржилася на те, що банк видав кредит на її ім'я третім особам без її відома і тепер вимагає від неї виплати. Обурений відгук жінка залишила на сайті Мінфін.

"Приват банк без згоди та повідомлення підвищив кредитний ліміт і видав кредитні кошти загальною сумою близько 24000 третім особам, це стало можливим завдяки оформленню віртуальної карти, для якої не потрібно ні паспорт, ні-код не особиста присутність людини який є держателем картки. Заяву в поліцію, службу безпеки приватбанку не дає жодних результатів, в усній формі співробітники гарячої лінії 3700 визнають, що це були шахрайські дії, але нічого не поробиш, пеня буде капати, платіть! Свавілля!", - обурилася клієнтка.

В Приватбанку дали відповідь жінці і повідомили, що треті особи не можуть відкрити рахунок без доступу до фінансового номером телефону клієнта і Приват24.

"У разі підозри на те, що вашим номером телефону може користуватись третя особа, рекомендуємо якомога швидше заблокувати його, звернувшись до підтримки банку. Що ж стосується надання кредитного ліміту, у разі його наявності на вашій картці «Універсальній», він буде доступний і на додатковій картці. У разі ж, якщо у вас не встановлено ліміту, на новій картці його також не буде встановлено за замовчуванням", - відповіли в банку.

Популярні новини зараз

Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити

Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці

Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, ПриватБанк підловили на неіснуючі послуги.

Як повідомляв Знай. ua, українка поскаржилася на знущання Приватбанку, хотіла провести платіж, а отримала тортури.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк звинуватили в махінаціях зі страховкою.