Після катастрофи в Чугуєві з військовим літаком Ан-26, в якій загинуло 26 осіб, розглядаються різні версії трагедії. Серед них технічна несправність, помилка екіпажу, помилка керівництва польоту, неналежна підготовка літака. Але існують й версії, про які мовчить слідство. Про це йдеться в сюжеті ТСН.
Чому ж навчальний штатний політ Ан-26, який був випробуваний десятки разів, в гарну погоду завершився трагедією?
Читайте Знай в Google News!
Літак Ан-26Ш, бортовий номер 76, піднявся у вечірнє небо 25 вересня о 20:35, а через всього три хвилини командир відзвітував диспетчеру про несправність лівого двигуна. В 20:40 борт попросив дозвіл на посадку, а в 20:43 літак пройшов радіомаяк далекого приводу аеродрому. Саме за ці три хвилини сталося щось критичне, що обнулило шанси на виживання людей.
Виліт був запланованим, а за штурвалом був досвідчений пілот - Богдан Кишеня, льотчик другого класу, 700 годин у повітрі. І сідати з одним двигуном для досвідченого льотчика і такого літака - звична річ.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
На відео очевидців чутно панічні крики люедй, які побачили катастрофу і палаючого курсанта. Несамовитий удар літака об землю. Словами не передати все жахіття, що відь=бувалось у ті моторошні хвилини.
Незважаючи на те, що Ан-26 був розроблений в 1960-х, він залишається однією з головних машин української авіатранспортної авіації. Літаку, що впав у Чугуєві, 43 роки. Експерти кажуть, що після шести років війни ми продовжуємо літати на застарілій авіації.
Завданням тренувального польоту було підняти і посадити кілька разів літак з курсантами університету Повітряних сил. У екіпажу був дозвіл на 10 таких польотів, трагедією закінчився шостий.
О 20: 45 літак увімкнув посадочні вогні, і пішов на зниження, але раптом відбувається крен вліво і машина врізається в лісосмугу біля автотраси всього в кілометрі від аеродрому.
Єдиний, хто вижив - 20-річний В'ячеслав Золочевський каже, що все відбувалося, як у комп'ютерній грі. Коли він прийшов до тями-намагався врятувати товариша, який горів.
Андрій Таран, Міністр оборони, стверджує, що двигун не відмовляв, відмовив якийсь датчик. А двигун мав ще більше п'яти тисяч льотних годин до чергового ремонту.
А ось штурман Ашраф Мсуя, який називав себе афроукраїнцем, неодноразово розповідав рідним, що машина несправна, і двигуни відмовляли не раз.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, світ у скорботі разом з Україною через авіакатастрофу АН-26: "Підтримуємо братський народ".
Також портал Знай.uа писав, Зеленський показав єдиного курсанта, який вижив у катастрофі АН-26: "Другий шанс подаровано не дарма".