Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного ПриватБанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
У тому числі Українка поскаржилася, що у неї з карти двічі списали кошти без підтвердження про проведення транзакції. І консультанти ніяк не допомогли їй у вирішенні даного питання. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Читайте Знай в Google News!
Клієнтка повідомила, що за покупку в онлайн-магазині АТБ у неї двічі списали гроші і ні в банку, ні в магазині не бачать в цьому своєї провини і кошти повертати не збираються.
"08/10/20. я робила замовлення онлайн через супер маркет атб, замовлення можна оплатити тільки картою, готівкою на касі не можна, прийшов запит на оплати замовлення в розмірі 526 грн 40 коп, я його підтвердила з смс пароля, тут же списується 526,40 і через секунду ще раз 526,40, у мене на карті навіть таких грошей не було, в результаті карта пішла в мінус!!! оператор банку сказав що атб вважається перевіреним джерелом і підтвердження на списання коштів в наступних раз не потрібно, тільки в 1 раз! ні повідомлення ні підтвердження на 2 транзакції я не давала!!! мені оператор сказав що карта може йти в -, ну так нехай ваш банк зробить так щоб при будь-якому перекладі, списанні і тд було потрібно підтвердження!!! я нічого не купила а гроші віддала!!! атб взагалі відхрестився сказав вирішуйте з банком ми не винні що ваш банк нам гроші ваші подарував!!! ви втрачаєте довіру до себе, ПриватБанк!!! а тепер я сиджу без грошей і ще й з-який повинна погашати зі своїх грошей. ви взагалі повинні компенсацію виплачувати в таких випадках ТК винні в цьому ви, а люди без грошей сидять, може мені на ліки треба а через вас доводиться хворіти далі!!! не цінуйте ви клієнтів взагалі!",- сказано в повідомленні.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
У банку тільки формально відповіли формально, що розбираються в питанні і з рішенням звернуться в особистих повідомленнях.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, клієнти ПриватБанку не можуть забрати власну валюту з відділення.
Як повідомляв Знай. ua, українці зловили ПриватБанк на жорсткому обмані, будьте обережні.
Також Знай. ua писав, що гроші "розчинилися в повітрі" і Приват відмовляється, відповідь Банку вражає.