Про це заявив президент «Центру аграрної логістики та інфраструктури» Владислав Белах.
«Перші негативні наслідки будуть для самої залізниці. Оскільки парк залізниці досить старий, там з 1990-х років нічого не будувалося», - сказав Белах.
На його думку, таке рішення лобіюють виробники вагонів, стурбовані тим, що в «Укрзалізниці» надають перевагу купівлі вживаних вагонів перед новими.
«Є певне лобі, звичайно, виробників вагонів, і їх можна теж зрозуміти, оскільки замість того, щоб виробляти нові вагони, ми імпортуємо старі», - вважає Белах.
Раніше народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів. Це викличе дефіцит рухомого складу, і як наслідок - колапс у промисловості та агросекторі.
Доведеться сидіти на хлібі і воді: основні продукти харчування в Україні різко здорожчають восени - що найбільше
Головне за 15 червня: ТЦК більше не прийде, пенсії доведеться повернути, а крупи у супермаркетах стали небезпечними
"Холодний душ" від ПриватБанку: українцям масово блокують доступ до грошей - є лише кілька днів
В Україні зростуть пенсії та зарплати: коли та наскільки
Водночас президент об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков наголосив, що списання вагонів через скорочення терміну експлуатації змусить «Укрзалізницю» купувати нові, хоча значно важливіше спрямовувати інвестиції в оновлення залізничної інфраструктури.