Про це заявив президент «Центру аграрної логістики та інфраструктури» Владислав Белах.
«Перші негативні наслідки будуть для самої залізниці. Оскільки парк залізниці досить старий, там з 1990-х років нічого не будувалося», - сказав Белах.
На його думку, таке рішення лобіюють виробники вагонів, стурбовані тим, що в «Укрзалізниці» надають перевагу купівлі вживаних вагонів перед новими.
«Є певне лобі, звичайно, виробників вагонів, і їх можна теж зрозуміти, оскільки замість того, щоб виробляти нові вагони, ми імпортуємо старі», - вважає Белах.
Раніше народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів. Це викличе дефіцит рухомого складу, і як наслідок - колапс у промисловості та агросекторі.
Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію
Дощі, грози і навіть заморозки: шашлик на Великдень доведеться відкласти, синоптики попередили про негоду
Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома
Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти
Водночас президент об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков наголосив, що списання вагонів через скорочення терміну експлуатації змусить «Укрзалізницю» купувати нові, хоча значно важливіше спрямовувати інвестиції в оновлення залізничної інфраструктури.