На фоні серйозних змін у рівні життя простих українців-рекордної безробіття, і втрати постійного доходу, мобільні оператори підкидають ще проблем. Люди збирають останні копійки заради кілограма гречки, а в цей час мобільний оператор Lifecell підвищує вартість своїх послуг.
Читайте Знай в Google News!
Про це стало відомо завдяки смс-повідомленням, які приходили українцям наприкінці жовтня.
"Увага! З 4.11.20 вартість пакету послуг "ХайП" становитиме 120 грн/4 тижні. Інші умови без змін. Інфо 7117. Рекомендуємо тариф "Смарт Лайф" з послугою "Плюс" за 150грн/4 тижні. Перехід безкоштовно...", - зазначено в повідомленні.
Наші читачі надіслали скріншот смс-повідомлення від оператора Lifecell:
"Це просто робота": у ТЦК відверто розповіли про "бусифікацію"
Батьки школярів виступили проти нової реформи освіти: що вимагають
"Нехай роблять з учителем після уроків": українці пропонують звільнити школярів від домашніх завдань
Оновлені правила оплати: "Нафтогаз" змінив процедуру отримання рахунків
Варто також нагадати нашим читачам, що клієнтка "ПриватБанка" поскаржилася, що її неповнолітнім дітям почали надходити дзвінки від співробітників банку через заборгованість їхніх батьків. І консультанти жодним не допомогли їй у вирішенні даного питання. Жінка додала, що контактні номери дітей не давала і вона була шокована відповіддю в підтримці, де підтвердили дзвінки третім особам, в тому числі і неповнолітнім дітям.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Раніше повідомляли, ПриватБанк дістався до неповнолітніх дітей через кредити батьків.
Як повідомляв Знай.uа, українці масово скаржаться на космічні тарифи: за мобільних операторів взявся Антимонопольний комітет.
Знай.uа писав, під Запоріжжям парочка злодіїв з дитиною обнесла магазин - привчають до сімейного "бізнесу".