На фоні серйозних змін у рівні життя простих українців-рекордної безробіття, і втрати постійного доходу, мобільні оператори підкидають ще проблем. Люди збирають останні копійки заради кілограма гречки, а в цей час мобільний оператор Lifecell підвищує вартість своїх послуг.

Читайте Знай в Google News!

Про це стало відомо завдяки смс-повідомленням, які приходили українцям наприкінці жовтня.

"Увага! З 4.11.20 вартість пакету послуг "ХайП" становитиме 120 грн/4 тижні. Інші умови без змін. Інфо 7117. Рекомендуємо тариф "Смарт Лайф" з послугою "Плюс" за 150грн/4 тижні. Перехід безкоштовно...", - зазначено в повідомленні.

Наші читачі надіслали скріншот смс-повідомлення від оператора Lifecell:

Популярні новини зараз

"Це просто робота": у ТЦК відверто розповіли про "бусифікацію"

Батьки школярів виступили проти нової реформи освіти: що вимагають

"Нехай роблять з учителем після уроків": українці пропонують звільнити школярів від домашніх завдань

Оновлені правила оплати: "Нафтогаз" змінив процедуру отримання рахунків

Показати ще

Повідомлення від Lifecell

Варто також нагадати нашим читачам, що клієнтка "ПриватБанка" поскаржилася, що її неповнолітнім дітям почали надходити дзвінки від співробітників банку через заборгованість їхніх батьків. І консультанти жодним не допомогли їй у вирішенні даного питання. Жінка додала, що контактні номери дітей не давала і вона була шокована відповіддю в підтримці, де підтвердили дзвінки третім особам, в тому числі і неповнолітнім дітям.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Раніше повідомляли, ПриватБанк дістався до неповнолітніх дітей через кредити батьків.

Як повідомляв Знай.uа, українці масово скаржаться на космічні тарифи: за мобільних операторів взявся Антимонопольний комітет.

Знай.uа писав, під Запоріжжям парочка злодіїв з дитиною обнесла магазин - привчають до сімейного "бізнесу".