Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
У тому числі Українка поскаржилася, що в банку відмовили в обслуговуванні і заблокували карту в односторонньому порядку і при цьому карта була активною, але кошти з неї вивести можливості немає. І консультанти ніяк не допомогли їй у вирішенні даного питання. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Читайте Знай в Google News!
Клієнтка повідомила, що ПриватБанк не віддає кошти, які зарахували в жовтні на карту, яка була активна, хоча ще в серпні її рахунки нібито заблокували.
"У серпні місяці банк в односторонньому порядку заблокували карти.Коли я звернулася за роз'ясненнями на гарячу лінію а так само у відділення банку всі говорять що не чим допомогти не можуть.Тоді поясніть, якщо ви заблокували мої карти, чому вони активні.І як тепер мені повернути гроші які туди потрапили в жовтні. З серпня місяця мені кажуть що протягом 15 днів розберемося ну вже пройшло майже три місяці. Поверніть гроші ми не мільйонери", - написала клієнтка.
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
У банку тільки формально відповіли формально, що розбираються в питанні і з рішенням звернуться в особистих повідомленнях. Хоча і пояснили, що обслуговування в банку обмежене.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, клієнти ПриватБанку не можуть забрати власну валюту з відділення.
Як повідомляв Знай. ua, українці зловили ПриватБанк на жорсткому обмані, будьте обережні.
Також Знай. ua писав, що гроші "розчинилися в повітрі" і Приват відмовляється, відповідь Банку вражає.