Програма медичних гарантій охоплює весь спектр медичних послуг, забезпечуючи пацієнтів безкоштовним лікуванням, включаючи обстеження та ліки з Національного переліку. Однак іноді лікарні відмовляють у гарантованому програмою лікуванні, що не відповідає законодавству.

"НЗСУ для пацієнта" розповіло у Facebook про те, які кроки українцям слід зробити в такому разі.

Пацієнт у лікарні / фото: відкриті джерела

Зверніться до керівництва лікарні. Якщо розмова з керівництвом не приводить до результату, зверніться до власника медичного закладу або органу місцевої влади.

Підготуйте правильно оформлену скаргу. Готуючи скаргу до НСЗУ, вкажіть такі дані:

Популярні новини зараз

Стосується всіх споживачів: "Київводоканал" дав час до 30 квітня

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає

Показати ще
  1. Прізвище, ім'я та по батькові пацієнта, дату народження (у форматі день, місяць, рік народження). У разі написання скарги від імені третьої особи необхідно надати документи, що підтверджують ваше право представляти інтереси іншої особи.
  2. Дата події.
  3. Правильна назва лікарні. Якщо є можливість, додайте ЄДРПОУ.
  4. Посада, прізвище, ім'я та по батькові особи, на яку складається скарга.

Пацієнт у лікарні / фото: depositphotos

Вкажіть деталі порушень. Це можуть бути випадки вимагання оплати за гарантовані послуги, неетичної поведінки персоналу або відмови надання рецепту на "Доступні ліки".

"Випадки можливих порушень — вимагання коштів за надання послуг, які гарантовані Програмою медичних гарантій, вимагання купівлі ліків, витратних матеріалів (стерильних наборів, рентгенівських плівок тощо) тощо. готівкою, неетична поведінка співробітників закладу охорони здоров'я, відмова у виписці е-рецепту на "Доступні ліки" і т.д", - йдеться в пості

Підтвердіть факти. Вкажіть суми витрат і надайте копії чеків на ліки або послуги, придбані за власний рахунок.

Вкажіть контакти для зв'язку. Це допоможе забезпечити оперативне вирішення проблеми.

Подати скаргу можна через електронну форму на сайті, за безоплатним номером 16-77, електронною поштою info@nszu.gov.ua або звичайною поштою (проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073).

Термін розгляду скарги – 30 робочих днів згідно із законодавством. Але здебільшого розгляд займає трохи більше десяти робочих днів.

Захистіть свої права як пацієнта, використовуючи доступні методи звернення та домогшись своїх законних вимог.

Раніше ми повідомляли,розмір лікарняних залежатиме від однієї важливої ​​деталі

Також вам слід дізнатися про те, що чоловіків хочуть обмежити у правах: що це означає