Чимало українців, коли приходять в магазин за продуктами або іншими товарами, приємно здивовані, коли виявляють, що потрібний товар коштує в два рази дешевше або і зовсім має гарну знижку, яка чітко "викарбувана" на жовтому або червоному ціннику. У такі моменти дехто відчуває себе успішним представником споживчої ланки.
Але насправді, все не так райдужно, як могло бути, адже маркетологи навчилися маніпулювати покупцями за допомогою жовто-червоних цінників, які впливають на покупців гіпнотично: побачивши їх, люди поспішають придбати товари. Бери більше, плати менше!
А тепер відповідь на питання, чому цінники роблять саме таких кольорів? А все дуже і дуже просто: спочатку так робили просто для того, щоб привернути увагу покупця до вигідної пропозиції.
Однак з часом, коли покупці вже звикли до цього, маркетологи почали таким чином приваблювати до того, чи іншого товару, який і зовсім не має знижок. Хоча на підсвідомому рівні нам здається, що це супер знижка і ось вже рука, зрадницьки, тягнеться за товаром з червоним цінником.
Під ударом зарплати, пенсії та стипендії: хто може втратити до 70% виплати
Сніг, туман та потепління: погода у листопаді буде непередбачуваною
Гороскоп на сьогодні 24 жовтня: порядок тельців, спілкування левів та усамітнення скорпіонів
Платити доведеться всім: в Україні готують додатковий податок
Нагадаємо, Знай.uа писав, що продуктовий кошик подорожчає в Україні.
Також Знай.uа повідомляв, що гіпермаркет Метро відправив покупцеві гниль.
Нещодавно Знай.uа передавав, що в Івано-Франківську з'явилися небезпечні лимони з Туреччини.