Чимало українців, коли приходять в магазин за продуктами або іншими товарами, приємно здивовані, коли виявляють, що потрібний товар коштує в два рази дешевше або і зовсім має гарну знижку, яка чітко "викарбувана" на жовтому або червоному ціннику. У такі моменти дехто відчуває себе успішним представником споживчої ланки.
Але насправді, все не так райдужно, як могло бути, адже маркетологи навчилися маніпулювати покупцями за допомогою жовто-червоних цінників, які впливають на покупців гіпнотично: побачивши їх, люди поспішають придбати товари. Бери більше, плати менше!
А тепер відповідь на питання, чому цінники роблять саме таких кольорів? А все дуже і дуже просто: спочатку так робили просто для того, щоб привернути увагу покупця до вигідної пропозиції.
Однак з часом, коли покупці вже звикли до цього, маркетологи почали таким чином приваблювати до того, чи іншого товару, який і зовсім не має знижок. Хоча на підсвідомому рівні нам здається, що це супер знижка і ось вже рука, зрадницьки, тягнеться за товаром з червоним цінником.
Штрафи за посилки Новою поштою: кого з українців податкова каратиме гривнею
"Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Гроші під прицілом: за які перекази з картки податкова не причепиться? Нові правила з червня
Хотіли допомогти, але опиняться в армії: ТЦК наказали мобілізувати всіх добровольців із груп ППО
Нагадаємо, Знай.uа писав, що продуктовий кошик подорожчає в Україні.
Також Знай.uа повідомляв, що гіпермаркет Метро відправив покупцеві гниль.
Нещодавно Знай.uа передавав, що в Івано-Франківську з'явилися небезпечні лимони з Туреччини.