Чимало українців, коли приходять в магазин за продуктами або іншими товарами, приємно здивовані, коли виявляють, що потрібний товар коштує в два рази дешевше або і зовсім має гарну знижку, яка чітко "викарбувана" на жовтому або червоному ціннику. У такі моменти дехто відчуває себе успішним представником споживчої ланки.

Але насправді, все не так райдужно, як могло бути, адже маркетологи навчилися маніпулювати покупцями за допомогою жовто-червоних цінників, які впливають на покупців гіпнотично: побачивши їх, люди поспішають придбати товари. Бери більше, плати менше!

Супермаркет, фото: Getty Images

А тепер відповідь на питання, чому цінники роблять саме таких кольорів? А все дуже і дуже просто: спочатку так робили просто для того, щоб привернути увагу покупця до вигідної пропозиції.

Однак з часом, коли покупці вже звикли до цього, маркетологи почали таким чином приваблювати до того, чи іншого товару, який і зовсім не має знижок. Хоча на підсвідомому рівні нам здається, що це супер знижка і ось вже рука, зрадницьки, тягнеться за товаром з червоним цінником.

Популярні новини зараз

Під ударом зарплати, пенсії та стипендії: хто може втратити до 70% виплати

Сніг, туман та потепління: погода у листопаді буде непередбачуваною

Гороскоп на сьогодні 24 жовтня: порядок тельців, спілкування левів та усамітнення скорпіонів

Платити доведеться всім: в Україні готують додатковий податок

Показати ще

Нагадаємо, Знай.uа писав, що продуктовий кошик подорожчає в Україні.

Також Знай.uа повідомляв, що гіпермаркет Метро відправив покупцеві гниль.

Нещодавно Знай.uа передавав, що в Івано-Франківську з'явилися небезпечні лимони з Туреччини.