Державний український банк "ПриватБанк" потрапив у черговий скандал через відмову клієнтові у достроковому розірванні депозитного договору.
Про це стало відомо завдяки відгуку на сайті Мінфіну.
"Я клієнт приватбанку близько 17 років. До сьогоднішнього дня свої заощадження довіряв цьому банку. днями в сім'ю прийшло нещастя – онкозахворювання. Терміново знадобилися гроші на лікування. Є документи, що підтверджують діагноз, де написано, що потрібно термінове і тривале лікування", - пояснив клієнт.
За його словами, зараз у банку відкрито два невеликих депозити, які в силу обставин він просив достроково їх розірвати, щоб отримати свої гроші.
"Але керівництво привату причину для дострокового розірвання депозиту порахували не дуже вагомою і відмовили. Мій висновок: важливий не клієнт, важливі тільки гроші клієнта. Для порівняння, А-банк у цій ситуації без зволікань розірвав аналогічний депозит і не просто повернув гроші, виплатили навіть відсотки, що набігли, про які я навіть не питав. Висновок: важливі не лише гроші клієнта, але і його життя та здоров'я", - зазначив чоловік.
Термінове оновлення для "Резерв+": що треба негайно зробити
Частина пенсіонерів отримає доплати за два місяці: хто в списку
Українцям спустошать кишені: за запізнення зі сплатою комуналки нарахують штрафи
Ухилянтів чекає потужний удар: після санкцій ТЦК не залишиться нічого
У відповідь представник Приватбанку запевнив, що дане питання було детально розглянуто профільними фахівцями.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, ПриватБанк роздає інформацію про клієнтів: "Тільки прийшли гроші – дзвонять".
Як повідомляв портал Знай.uа, в ПриватБанку пояснили правила зняття готівки в касі.
Також портал Знай.uа писав, що "Укрсиббанк" витирає ноги об своїх клієнтів: рахунки заблоковані без пояснень, карти закриті.