Державний український банк "ПриватБанк" потрапив у черговий скандал через відмову клієнтові у достроковому розірванні депозитного договору.

Про це стало відомо завдяки відгуку на сайті Мінфіну.

"Я клієнт приватбанку близько 17 років. До сьогоднішнього дня свої заощадження довіряв цьому банку. днями в сім'ю прийшло нещастя – онкозахворювання. Терміново знадобилися гроші на лікування. Є документи, що підтверджують діагноз, де написано, що потрібно термінове і тривале лікування", - пояснив клієнт.

За його словами, зараз у банку відкрито два невеликих депозити, які в силу обставин він просив достроково їх розірвати, щоб отримати свої гроші.

"Але керівництво привату причину для дострокового розірвання депозиту порахували не дуже вагомою і відмовили. Мій висновок: важливий не клієнт, важливі тільки гроші клієнта. Для порівняння, А-банк у цій ситуації без зволікань розірвав аналогічний депозит і не просто повернув гроші, виплатили навіть відсотки, що набігли, про які я навіть не питав. Висновок: важливі не лише гроші клієнта, але і його життя та здоров'я", - зазначив чоловік.

Популярні новини зараз

Посилення мобілізації в Україні: як позбавлятимуть прав ухилянтів

Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар"

За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям

Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру

Показати ще

скріншоти

У відповідь представник Приватбанку запевнив, що дане питання було детально розглянуто профільними фахівцями.

скріншоти

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, ПриватБанк роздає інформацію про клієнтів: "Тільки прийшли гроші – дзвонять".

Як повідомляв портал Знай.uа, в ПриватБанку пояснили правила зняття готівки в касі.

Також портал Знай.uа писав, що "Укрсиббанк" витирає ноги об своїх клієнтів: рахунки заблоковані без пояснень, карти закриті.