Українець поскаржився на проблему з рахунками у ПриватБанку - хоча він заблокував картку після підозрілої операції, з його рахунку продовжили списувати гроші.
Відповідна скарга була розміщена на сайті "Минфин".
"Було зняття через інтернет не зрозумілим сайтом за незрозумілі покупки Бонк проігнорував звернення про блакіровке рахунку і карти заблокували тільки карту тепер знімають щомісяця за користування рахунком хоча ніхто картою не користується але на рахунку постійно списують в мінус тепер зняли гроші з іншої картки без попередження на питання чому не закрили рахунок нічого не говорять тільки оплатіть прострочення потім зверніться до відділення", - написав українець.
Представники ПриватБанку вже встигли опублікувати роз'яснення, у якому розповіли про різницю між блокуванням картки та закриттям рахунку.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
"Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що блокування картки не означає закриття рахунку. Так як була заблокована картка, тобто лише пластик, то рахунок залишається активним. Ви можете перевипустити картку та користуватись новою чи подати заявку на закриття даної картки в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Керування карткою/рахунком»", - йде мова у відповіді компанії.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, У Дніпрі ПриватБанк дав масовий збій, грошей немає - що робити.
Як повідомляв портал Знай.ua, ПриватБанк роз'яснив нові правила переказу грошей.
Також Знай.ua писав, що Аферисти телефонують зі справжнього номеру ПриватБанку – розкрито нову схему шахраїв.