В 2020 році з Приватбанком було вже кілька скандалів. Найбільш великих з них – зменшення кредитних лімітів і списання коштів користувачів без їх відома. Однак покращувати сервіс головний банк країни, очевидно, не збирається. Власники карток скаржаться на те, що термінали фінансової організації просто “крадуть” грошові кошти.
Один з користувачів поскаржився на випадок з втратою грошей через некоректну роботу терміналу. Інцидент стався в Одесі, на вулиці Прохорівській 39. “Я намагався при декількох свідках поповнити рахунок на карті, використовуючи мобільний”, пише користувач. Однак після введення 500 гривень термінал обнулився. Держатель картки звернувся в службу підтримки, де йому заявили, що гроші, насправді, були зараховані. Правда, на рахунку їх так і не з'явилося. “Зухвалий грабіж і зневага – звичайна практика для Привату”, пише користувач.
Служба підтримки Привату відповіла на цей відгук, і запропонувала клієнту банку надати квитанцію або виписку. Правда, так і не пояснила, як це можливо, якщо кошти на рахунок так і не надходили.
Нові правила передачі показників лічильника: про які зміни варто знати
Світла не буде, а дітей відправлять додому: школи та садки готуються закривати
Картку заморозять навіть за легальні перекази: банки посилили правила
Дітей у школах оцінюватимуть по-новому: що зміниться
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше!
Нагадаємо, курс не менше 30 грн: як відставка Смолія позначиться на житті українців.
Знай.uа писав, главу Нацбанку Якова Смолія відправили у відставку