Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

У тому числі клієнтка поскаржилася, що у нього пропав доступ до власних коштів і банк заблокував карту, хоча він успішно оновив свої дані у відділенні. І консультанти ніяк не допомогли їй у вирішенні даного питання. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

Читайте Знай в Google News!

"вранці 3 вересня при спробі зняти гроші з банкомату на його екрані прочитав повідомлення про блокування картки і необхідності пройти актуалізацію в будь-якому відділенні Приват Банку. Як то кажуть, немає питань.",- розповів клієнт.

Зі своєю проблемою він звернувся до найближчого відділення ПриватБанку.

Популярні новини зараз

Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф

Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії

Мобілізація жінок у травні: кому доведеться йти до ТЦК

Комунальники "наплювали" на мораторій: встановили незаконні тарифи та змушували переплачувати

Показати ще

"почекав поки звільниться фахівець. Описав проблему. (ДО РЕЧІ карті всього 4 місяці). На планшеті звірили інформацію, сфотографували і в масці і без, і з окулярами і без них. Дані актуалізовані. УРА. Пішли перевіряти до банкомату. Як би не так. Зняти неможливо, так як карта заблокована і необхідно пройти актуалізацію в будь-якому відділенні Приват Банку. Отримати через касу також не можна. ",- поскаржився чоловік.

У техпідтримці його запевнили, що проблема вирішиться за 24 години, але по закінченню цього терміну нічого не змінилося.

"дзвоню на номер 3700, чекаю відповіді оператора. Пояснюю свою проблему, залишаю заявку. У відповідь клятвена обіцянка що фахівці вже займаються і до кінця дня блокування буде знята. 15,30 дзвінок від оператора колл-центру з інформацією про неможливість розблокувати мою карту сьогодні, але 7 вересня в понеділок вони усунуть системну помилку і моя карта знову стане "робочою". На питання що мені робити зараз без моїх фінансів тільки вибачення", - зазначив чоловік.

Співробітники банку пообіцяли вирішити проблему найближчим часом.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, українці стали частіше скаржитися на ПриватБанк, блокує рахунки і затягує платежі.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк звинуватили в дискримінації клієнтів.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк розсилає українцям в умовах карантину "листи щастя".