Про це заявила президент Асоціації "Укрведтранс", до якої входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталія Петриченко.

За її словами, підписавши Угоду про асоціацію з ЄС, Україна зобов'язалася привести свою законодавчу базу у відповідність з європейськими директивами, в яких не передбачений Нормативний термін служби вагонів.

"У європейських директивах взагалі відсутній такий термін як»нормативний термін служби вагонів". Вагон експлуатується до тих пір, поки його технічний стан дозволяє це робити. Більш того, у нас за технічним станом власники все стежать, і жоден вагон не вийде на шляху загального користування з простроченим плановим видом ремонту, поточним ремонтом. Які виконують структурні підрозділи УЗ», - пояснила Петриченко.

Крім того, вона підкреслила, прийняття такого рішення в умовах кризи, негативно позначиться на обсягах вантажоперевезень залізницею, оскільки вантажовідправники будуть шукати альтернативні види транспортування вантажів.

"Зараз в тій ситуації економічній, в якій ми зараз всі опинилися у зв'язку з пандемією вводити ось такі заходи, це вкрай негативно. Це позначиться на роботі всього транспорту в цілому. В кінцевому підсумку підприємства змушені будуть все більше і більше переходити на альтернативний вид транспорту – авто, що, по суті, ми зараз і бачимо», - сказала Петриченко.

Популярні новини зараз

Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

На її думку, намір Мінінфраструктури та "Укрзалізниці" скоротити термін експлуатації вагонів є необдуманим кроком.

«Ми вважаємо, що це не обдуманий крок з боку УЗ і Мінінфраструктури і не можна так різко змінювати векторність діяльності», - підкреслила Петриченко.

Раніше в "Укрметалургпромі" заявили, що прийняття Мінінфраструктури рішення про обмеження терміну використання вантажних вагонів понад Нормативний термін призведе до дефіциту вагонів і скорочення промислового виробництва.