Питанням тарифів має займатися не "Укрзалізниця" як монополіст, а окрема структура – Нацкомісія з питань регулювання транспорту.

Про це в інтерв’ю виданню “Економічна правда” розповів народний депутат і член Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко.

За його словами, міністерство інфраструктури обіцяло розробити проєкт закону про Нацкомісію з питань регулювання транспорту.

Вони проводили переговори, вивісили в себе навіть на сайті, але з моменту відкликання пройшло вже півроку, а документ так і не був зареєстрований. Тому ми пішли своїм шляхом – в серпні зареєстрували його від депутатського корпусу”, - розповів нардеп.

Він додав, що по цьому питанню вже було проведено декілька робочих нарад і два круглих столи, а далі проєкт закону буде обговорюватися на Комітеті.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку

Показати ще

«Я буду зі свого боку максимально проштовхувати його, тому що вважаю, що це надзвичайно необхідний законопроєкт, базовий для галузі. Значна частина зауважень бізнесу мені здається правильною і я буду їх відстоювати в комітеті. Зараз головне – пройти комітет, а далі вже винесення в зал”, - розповів Скічко.

Також народний депутат розповів про своє бачення виведення "Укрзалізниці" із кризи. За словами політика, для цього потрібно ухвалити закон про залізничний транспорт і провести оптимізацію адміністративного апарату.

Він стверджує, що адміністративний апарат компанії надзвичайно роздутий, також надзвичайно роздуті зарплати і є багато дублюючих функції. «Потрібно проводити реформу "Укрзалізниці" безпосередньо через розділення на різних операторів. І підготовку до цього можна проводити без прийняття закону про залізничний транспорт”, - додав Олександр Скічко.