Україна продає на індійському ринку літаки АН- 32, проте наразі їх ремонт в глибокій ямі і цей ринок не для нас.
Про це розповів відомий авіаконструктор, який працював на державному підприємстві "Антонов", Анатолій Вовнянко в ефірі “Романенко Бесіди”.
"На індійський ринок зайшов AirBus. І сьогодні він продає туди десятками літаки, С-295 той же. Ми на індійський ринок зайшли з одним літаком - АН-32. Тоді їм потрібний був літак, що літає на висоті до 4 тис. метрів, для високогір'я і так далі. Ось це єдиний літак, єдиний, який у нас купили. Єдиний, який у нас купили на високогір'ї. Частину ми цих літаків відремонтували, частину обіцяли так. Зараз там ремонт цих, переробка, літаків і ремонт - десь в глибокій ямі", - сказав Анатолій Вовнянко.
За його словами, Індія вже 10 років працює з Росією над розробкою літака на заміну АН-12.
"Називався він ВТ, або літак ІЛ-214. Це літак, там вантажопідйомність близько 20 тонн і так далі. Загалом, років 10 вони жували соплі, і потім індійці вийшли з цього проекту самі і Росія збирається зараз сама розробляти літак. Хоча там КБ (конструкторські бюро - ред.) в дуже важкому стані", - підкреслив експерт.
Якою буде максимальна пенсія у 2025 році: чи очікувати українцям на підвищення виплат
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Він зазначив, що з 90-х років в російському авіабудуванні все було зруйновано і збереглася тільки компанія "Сухой", у якої купували винищувачі.
"Ринок в Індії є, але на жаль, не для наших, тих, які керують нашою промисловістю", - резюмував він.
Нагадаємо, як повідомляв Знай.ua, в українському авіабудуванні при Зеленському є проблеми, оскільки те, що заробляють - витрачають на ремонт.
Окрім цього, Знай.ua повідомляв, як змінилися літаки за роки Незалежності.