Українські клієнти все частіше стикаються з проблемами сервісу кур'єрської служби Meest Express: посилки доставляють з запізненням, а доставку так і не вдається дочекатися.

Про це повідомляє Telegram-канал "Черный список" з посиланням на скарги споживачів у соціальних мережах.

"Думаєте, у # Укрпошта огидний сервіс? А як щодо #MeestExpress?

Компанія вже багато років працює у сфері доставки, і всі ці роки клієнти скаржаться на її послуги. Доставити посилку через тиждень після зазначеного терміну? Легко. Зробити так, щоб посилку неможливо було відстежити? Не проблема. Постійно змінювати обіцяний час доставки, а потім просто написати, що кур'єр "не зміг зв'язатися", хоча і не намагався? Це норма.

У всіх трапляються помилки, але з такою кількістю дивно, як #MeestExpress ще працює в Україні і співпрацює з великими корпораціями", - йде мова у повідомленні.

Популярні новини зараз

Україну охопив спалах небезпечної хвороби: лише у столиці – понад 150 заражених

ТЦК блокує відстрочки, незважаючи на закон: нова пастка для чоловіків у "Резерв+"

Як працюватимуть "мобільні ТЦК": не автобуси з повістками, а нова тактика мобілізації

ТЦК проводять нові "облави" – куди нагрянуть

Показати ще

Скріншот Telegram

До допису прикріплено декілька скріншотів клієнтських скарг.

На одному з них жінка радить "ніколи не зв'язуватися з доставкой Meest" після того, як вона не змогла отримати необхідні для дитини речі.

Скріншот Telegram

Інший користувач соцмережі очікував на доставку товару зі складу у Львові в кілька разів довше, ніж посилка їхала до України з Китаю.

Скріншот Telegram

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, Ані грошей, ані посилки – "Нова пошта" вляпалася в гучний скандал.

Як повідомляв портал "Знай.ua", За зберігання посилок у відділеннях Нової пошти знову доведеться платити

Також "Знай.ua", "Нова пошта" змінила правила, які посилки відтепер не прийматимуть у відділеннях