Українські клієнти все частіше стикаються з проблемами сервісу кур'єрської служби Meest Express: посилки доставляють з запізненням, а доставку так і не вдається дочекатися.
Про це повідомляє Telegram-канал "Черный список" з посиланням на скарги споживачів у соціальних мережах.
"Думаєте, у # Укрпошта огидний сервіс? А як щодо #MeestExpress?
Компанія вже багато років працює у сфері доставки, і всі ці роки клієнти скаржаться на її послуги. Доставити посилку через тиждень після зазначеного терміну? Легко. Зробити так, щоб посилку неможливо було відстежити? Не проблема. Постійно змінювати обіцяний час доставки, а потім просто написати, що кур'єр "не зміг зв'язатися", хоча і не намагався? Це норма.
У всіх трапляються помилки, але з такою кількістю дивно, як #MeestExpress ще працює в Україні і співпрацює з великими корпораціями", - йде мова у повідомленні.
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
До допису прикріплено декілька скріншотів клієнтських скарг.
На одному з них жінка радить "ніколи не зв'язуватися з доставкой Meest" після того, як вона не змогла отримати необхідні для дитини речі.
Інший користувач соцмережі очікував на доставку товару зі складу у Львові в кілька разів довше, ніж посилка їхала до України з Китаю.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, Ані грошей, ані посилки – "Нова пошта" вляпалася в гучний скандал.
Як повідомляв портал "Знай.ua", За зберігання посилок у відділеннях Нової пошти знову доведеться платити
Також "Знай.ua", "Нова пошта" змінила правила, які посилки відтепер не прийматимуть у відділеннях